به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی فرزی، روز دوشنبه در نشست تخصصی ائمه جمعه استان با موضوع آسیب های حوزه تبلیغ و روحانیت و راهکارها در کتابخانه امام خامنه ای سنندج، اظهار داشت: در رعایت تقوا باید نگاهی فردی و اجتماعی داشت که ائمه جمعه استان در رعایت تقوای فردی دقیق هستند و با توجه به اینکه حوزه تقوای اجتماعی هم مساله مهمی است که باید به آن توجه کرد.
وی افزود: ائمه جمعه گاهی نظام و دولت را به واسطه برخی مطالب خام، مورد سوال و ابهام قرار می دهند که با انتظاری که از جایگاه امامان جمعه می رود، متناسب نیست.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در این نشست، به برنامه ریزی دشمن در زمینه القا تفکرات انحرافی اشاره کرد و گفت: باید در عرصه تبلیغ سیاست ها و رویکردهای جدیدی برای مقابله با دشمن به کار گرفته شود.
حجت‌الاسلام محمد منتظری، تاکید کرد: باید در حوره آسیب های تبلیغ کارهای بیشتری انجام و نتیجه آن به صورت ملموس در جامعه دیده شود.
امام جمعه مریوان هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمد تا حیات طیبه را به ملت هدیه کند، افزود: این ثمره و هدف نهایی انقلاب اسلامی است که هم رفاه و هم معنویت را برای مردم تامین کرد.
ماموستا مصطفی شیرزادی جوانان را از قشر آسیب پذیر جامعه برشمرد و بر لزوم برنامه ریزی برای تقویت معنویت این قشر تاکید کرد.
امامان جمعه چند شهر و بخش استان هم در این نشست دیدگاههای خود درباره تقویت محورهای تبلیغ دینی را مطرح کردند.
9937 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.