به گزارش ایرنا، محمد احمدی روز شنبه در دیدار مسئولان کانون های بازنشستگی استان کردستان با اعضای شورای شهر سنندج اظهار داشت: به محض آغاز مسئولیتم در پیگیر ساخت خانه امید در شهر سنندج شدم و خوشحالم که با همکاری نمایندگان شورا، شهردار و پیگیری های استاندار کردستان آرزوی بازنشستگان تحقق یافت و شاهد کلنگ زنی خانه امید در سنندج و سقز بودیم.
وی با اشاره به اینکه برای ساخت خانه امید سالمندان هنوز به کمک های شهرداری و شورا نیاز است، یادآور شد: خانه امید مکانی فرهنگی برای فعالیت های مختلف بازنشستگان و دارای بخش هایی همچون کتابخانه، کافی نت، کافی شاپ،سالن جلسات و اتاق پزشک است که به صورت رایگان در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد.
رئیس شورای شهر سنندج هم در این دیدار گفت: ما همانطور که به فکر اقشار مختلف جامعه اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و زنان هستیم باید به فکر پیشکسوتان با تجربه که سرمایه های گرانبهای جامعه بوده و عمر خود را در راه آبادانی و پیشرفت کشور سپری کرده اند، نیز باشیم.
غریب سجادی یادآور شد: مجموعه شهرداری و شورای شهر سنندج با وجود کمبود اعتبارات و بودجه محدودی که در اختیار دارند تمام سعی و تلاش شان رفع کم و کاستی های شهروندان سنندجی و در راس آنها بازنشستگان است.
وی ابراز امیدواری کرد شهرداری در اولین فرصت پروانه ساخت خانه امید بازنشستگان در شهر سنندج را صادر و عملیات اجرایی آن شروع شود.
مشاور استاندار در امور بازنشستگان و رئیس شورای کانون های بازنشستگی استان کردستان نیز از اعضای شورا و شهردار به منظور اهدای زمین به منظور احداث خانه امید بازنشستگان در سنندج قدردانی کرد.
همایون جنتی اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، خانه امید شهر سنندج در زمان کوتاهی ساخته و به آرزوی دیرینه پیشکسوتان جامه عمل پوشانده می شود البته از شهردار درخواست داریم در صدور پروانه ساخت با صندوق همکاری داشته باشد.
استان کردستان با 22 هزار و 674 بازنشسته کشوری پانزدهمین استان از لحاظ تعداد بازنشستگان در کشور است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.