به گزارش خبرنگار ایرنا، شرمین شریفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ساماندهی تابلوهای سطح شهر، جلسات متعددی با حضور کارشناسان برگزار و براساس ماده 92 قانون شهرداری ها دستورالعمل ساماندهی این تابلوها توسط این سازمان تدوین شد.
وی با اشاره به آغاز اجرای طرح ساماندهی ساختمان ها براساس دستوالعمل جدید تدوین شده است، افزود: در این طرح تابلوهای ساختمان ها و واحدهای تجاری از لحاظ ابعاد، اندازه، جنس ارتفاع، طول و همچنین نوع کاربری ساماندهی می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: تمام کسبه و مالکان ساختمان ها و مغازه ها که قصد نصب تابلو را دارند باید درخواست خود را از طریق شهرداری ارائه کنند ضمن اینکه شهرداری منطقه نیز برای کسب پروانه نصب تابلو از این سازمان استعلام خواهد کرد.
وی یادآور شد: این سازمان درخواست ارائه شده از سوی منطقه را براساس نوع کاربری و جهت تایید محتوا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده و پس از تایید این اداره و اجرای مفاد دستورالعمل ذکر شده براساس شرایط ساختمان درخواست پروانه نصب تابلو صادر می شود.
شریفی در خصوص دیگر تابلوهای نصب شده در وضع موجود هم گفت: تابلوهای اصناف که در حال حاضر در سطح شهر نصب شده نیز در قالب طرح موضعی ساماندهی می شوند.
وی تاکید کرد: شهروندان و کسبه ای که قصد نصب تابلو را دارند باید حتما مجوز صدور نصب پروانه را از این سازمان اخذ کنند چون تابلوهای بدون پروانه نصب توسط واحد اجراییات شهرداری جمع آوری خواهند شد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.