جمیل احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای کردستان دارای سه مرکز چارت دار بود که اکنون به 16 مرکز دارای چارت سازمانی با 208 پست سازمانی ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه پنج مرکز از مراکز استان ویژه بانوان است، اضافه کرد: با توجه به افزایش مراکز دارای چارت، نیروی انسانی نیز افزایش یافته بطوریکه در سال های گذشته 27 نفر از نیروهای قراردادی و 100 نفر از نیروهای حق التدریس تبدیل وضعیت شده اند.
احمدی یادآور شد: در حال حاضر این اداره کل دارای 97 نفر نیروی رسمی، 100 نفر نیروی پیمانی و 74 نفر قراردادی است.
وی افزود: اکنون در 10 بخش آموزشی شامل مراکز پادگان ها، زندان ها، مناطق روستایی، صنایع و صنوف، سیار شهری، سکونتگاه های غیر رسمی، جوار دانشگاه، توانخواهان و مهارت آموزی در محیط کار واقعی آموزش های مهارتی ارائه می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی به 90 کارگاه افزایش یافته است، گفت: اکنون حرفه های آموزشی به 350 حرفه ارتقا پیدا کرده است.
وی به برخی موفقیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اشاره کرد و افزود: تاکنون چهار کارآموز به مسابقات جهانی مهارت اعزام شده اند که در نتیجه یک مدال نقره مسابقات اوراسیا را در روسیه کسب کردند.
احمدی اضافه کرد: کردستانی ها در مسابقات ملی مهارت هم 14 مدال طلا، 11 مدال نقره و 11 مدال برنز و همچنین 26 دیپلم افتخار کسب کردند.
وی با بیان اینکه مربیان این اداره 13 جلد کتاب تالیف کرده اند، افزود: بیش از 70 مقاله در نشریات، همایش ها و سمینارها نیز چاپ و ارائه شده است.
احمدی طراحی و تولید شبیه ساز آموزشی صنایع چوب را یکی دیگر از موفقیت های کردستانی ها دانست و یادآور شد: هفت طرح پژوهشی در راستای کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای در استان اجرا شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: 134 آموزشگاه فنی و حرفه ای خصوصی در استان مجوز فعالیت گرفته و با به کارگیری 684 مربی مشغول به کار هستند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.