به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در همایش استانی فرهنگ سازان و اندیشه ورزان دینی اظهار داشت: از ابعاد مختلف ثمرات و برکات انقلاب قابل تبیین است که انتظار می رود مسئولان ما در این رابطه بیشتر تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه استکبار می خواست ایران تابع محض آنها باشد، افزود: حقوق مستشاران نظامی از کل حقوق ارتش کشور بیشتر بود و اینگونه درآمدهای نفتی توسط دشمنانمان به تاراج می رفت.
آیت الله حسینی شاهرودی با اعلام اینکه تمامی کمبود کالاهایی که امروز عنوان می شود غیر واقعی است، گفت: ترازتجاری کشور مثبت است و این بیانگر وجود کالا و خدمات به مقدار لازم است.
وی یادآورشد: بسیاری از کشورهای دنیا تصمیم گرفتند اقتصاد آنها از زیر یوغ دلار آمریکا خارج شوند که این به معنای فروپاشی کامل قدرت پولی این کشور خواهد بود.
ماموستا جلال مرادی به عنوان روحانیان اهل سنت کردستان هم در این همایش با بیان اینکه یکی از طرح هایی که بسیار مورد استقبال روحانیون قرار گرفته مبشرین فرهنگی است افزود: طرح مذکو در زمینه اعتباری با مشکلاتی مواجه است که انتظار می رود این تنگناها برطرف و در پویایی آن تلاش بیشتری انجام شود.
نماینده حوزه رسانه نیز در این همایش اظهار داشت: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد رسانه در حوزه کمی به بلوغ رسیده به طوری که امروز مهمترین مطالبه در حوزه رسانه توجه ویژه به کیفیت و تعامل بیشتر متولیان حوزه فرهنگ با رسانه است.
آرمان نصراللهی افزود: دیگر هیچ خبری در دنیا قابل کتمان نیست لذامی طلبد برای اقناع افکار عمومی خبر صحیح و به موقع منتشر شود و لازمه این کار هم تعامل مسئولان با رسانه ها است.
نمایندگان بانوان فرهیخته، دانشجویان ودانش آموزان بخش گفتمان های دینی و قرآنیان استان هم در این همایش به بیان خواسته ها ومطالبات خود پرداختند و در پایان جمعی از خانواده شهدای استان تجلیل شدند.
9936 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.