به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در مراسم جشن انقلاب درمسجدروستای کلکان ازتوابع دیواندره اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند که در چهل سال گذشته با حمایت های خود این نظام را در مسیر رشد و شکوفایی قرار داده اند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با نام اسلام، با بصیرت امام (ره) و روحانیت و همراهی و همگامی مردم شکل گرفت و به کوری چشم دشمنان امسال چهلمین سالگرد پیروزی آن در ایران و اکثر کشورهای اسلامی باحضور پرشور مردم جشن گرفته اند.
وی اظهار داشت: کسانی که انقلاب را پیروزکرده اند امروز از نتیجه ان بهره می برند هر چند مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما انقلاب تحت حمایت رهبری و همراهی همیشگی مردم ادامه دارد و با قدرت وپشتیبانی مردم مراحل مختلف را پشت سر واز این مشکلات اقتصادی می گذرند.
خوش اقبال اظهارکرد: در زمان طاغوت ما در همه زمینه ها وابسته به دنیای خارج بودیم اما امروز به برکت انقلاب و تفکر بسیجی حاکم بر جامعه در جایگاهی قرار داریم که سپاه، ارتش و نیروهای امنیتی پیچیده ترین عملیات ها را انجام می دهند.

** هشت طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در دیواندره افتتاح و کلنگ زنی شد
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر هشت طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در شهرستان دیواندره با 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده افتتاح وکلنگ زنی شد.
فرماندار دیواندره اظهار داشت: بلوک زایمان دیواندره با زیربنای 472 مترمربع با 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ازمهم ترین طرح های بهداشتی درسال 97 بوده که به بهره برداری رسیده است.
جعفرتوان افزود: امروز40 واحد مسکن محرومان که هفت واحد آن توسط بهزیستی و33 واحد آن توسط کمیته امداد با همکاری سپاه شهرستان و با صرف 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و دکل 42متری تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت سایت گل قلعه با 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در روستای کانی سفید دیواندره به بهره برداری رسید.
وی گفت: همچنین امروز کلنگ احداث پنج مدرسه هفت کلاسه در روستاهای رشیدآباد، شجاع آباد، درویشان، اقبلاقومران سفلا به نمادین درروستای رشیدآباد با پیش بینی اعتبار 11 میلیارد ریالی از محل کمک های خیران به زمین زده شد.


** مجتمع استعدادهای درخشان شهید بهشتی سقز افتتاح شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین امروز که به سقز سفر کرده بود، مجتمع ۱۲ کلاسه استعداد های درخشان شهید بهشتی این شهرستان را افتتاح کرد.
مدیر آموزش و پرورش سقز در مراسم افتتاح این طرح اظهار داشت: این مجتمع 12 کلاسه با ظرفیت 20 کلاس درس و کارگاه و زیربنای یک هزار و 900 مترمربع دومین مجتمع بزرگ آموزشی و مجهز استان است.
رحمان سیدیان اظهار داشت: برای اتمام این مجتمع آموزشی 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و خوشبختانه امسال به بهره برداری رسید
وی به کمبود های فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: کمبود فضای آموزشی و فرسوده بودن مدارس سقز و روستاهای آن از مشکلات اصلی آموزش و پرورش است.
خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان در پنجمین روز از هفته دولت برای بهره برداری وکلنگ زنی از طرح های دهه فجر به دیواندره و سقز سفر کرده است.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزارنفری در جنوب غربی شهرسنندج قرار دارد.
7353 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.