کامیل کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، یادآور آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی چون عزت ملی، وحدت و انسجام ملی، اعتماد به نفس، استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
وی با بیان اینکه دهه فجر آزادی اندیشه، بیان و عمل، استقرار عدالت و نفی تبعیض را یادآوری می کند افزود: فضای پیشرفت مادی و تمدن از طریق علم و فناوری، رشد اخلاق و اعتلای معنویت به برکت وقوع انقلاب اسلامی فراهم شده است.
فرماندار سقز، انقلاب ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) را حرکتی بزرگ اعلام کرد و گفت: با چهار دهه از عمر انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگر ملت ایران پشتیبان استقلال، آزادی، آرمان های انقلاب و انسجام و اتحاد ملی هستند.
وی با بیان اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دوران پختگی و نشاط نظام است اضافه کرد: در آستانه تکمیل شدن دهه چهارم انقلاب و ورود به پنجمین دهه از عمر با برکت آن، این نظام در اوج بلوغ، اقتدار و پشتیبانی مردمی قرار دارد.
کریمیان افزود: بالندگی و بلوغ انقلاب که رهاورد و نتیجه سال ها عقلانیت و تدبیر، ایثار و جانفشانی و شجاعت و مقاومت مردم بوده و این موفقیت ها مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و خانواده های آنها است.
فرماندار سقز از برگزاری بیش از 50 برنامه شاخص در دهه فجر خبر داد و افزود: 85 طرح و پروژه با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال نیز در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد که شامل تمام بخش های مختلف همچون، برق رسانی، گاز رسانی، صنعتی، کشاورزی، امور آب و فاضلاب، راهداری، ورزشی و فرهنگی است.
وی همچنین از جذب سرمایه گذار خارجی برای انجام طرح های بزرگ در سقز خبر داد و اظهار داشت: سرمایه گذار ترکیه ای 2 طرح را در سال جاری به بهره برداری می رساند و در سال آینده نیز توسعه آن را در دستور کار خود قرار داده است.
7345 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.