به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان روز شنبه درابتدای این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 مکان مذهبی و مسجد در این استان وجود دارد که در این مساجد 572 کانون فرهنگی و هنری دایر شده است.
کامل گلباغی افزود: آموزش در محورهای مختلف مرتبط از برنامه های کانون مساجد است و دوره آموزشی هر مسجد یک خبرنگار از امروز آغاز شده و به مدت 2روز به طول می انجامد.
وی اضافه کرد: این طرح در راستای انعکاس فعالیت های کانون های مساجد سراسر کشور و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به طور سراسری در تمامی مراکز استان های کشور به اجرا درآمده است.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: اطلاع رسانی گسترده درباره فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات مساجد از اهداف برگزاری این طرح به شمار می رود.
گلباغی اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح ٤٠ نفر از اعضای کانون های مساجد استان در دوره آموزشی شرکت کردند.
فیض الله پیری مدرس این کارگاه آموزشی هم ضمن تاکید بر ضرورت توجه به سواد رسانه ای و شناخت رسانه ها گفت: زندگی انسان ها متاثر از رسانه است و می طلبد با بالا بردن سواد رسانه ای در برابر هجمه های ناشی از این ابزار قوی جامعه امروز آگاهی داشته باشیم.
شرکت کنندگان در این دوره مباحثی چون، مقدمات خبرنویسی، ارزش های خبری، تعریف مفاهیم، ارزش ها و عناصر و رویدادهای خبری، خبر در عصر شبکه های اجتماعی را آموزش دیدند.
9936 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.