به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان متن پیام بهمن مراد نیا به این شرح است:
خبر درگذشت حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی که از شخصیت های برجسته و بزرگ انقلاب اسلامی و پشتوانه محکمی برای مردم در آن مجمع مهم و تأثیر گذار بود موجب اندوه و تألم شد.
بی گمان فقدان این عالم عالیقدر که سال های پربرکت عمر خویش را در راه مجاهدت و پاسداری از اسلام ، انقلاب و همراهی با حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبری صرف کرد ضایعه ای جبران ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مردم ایران و علی الخصوص مردم قدرشناس و غیور استان کردستان برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بیت مکرم و دوستداران ایشان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
به گزارش ایرنا، آیت الله هاشمی شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22 دوشنبه شب در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
آیت الله شاهرودی متولد 1327 در شهر نجف و از سال 1373در دوره های مختلف (سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم) عضو شورای نگهبان بود.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بین سال های 1378تا 1388 از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان رئیس قوه قضاییه منصوب شد و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دوره های سوم، چهارم و پنجم بود.
وی از سال 1396 ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و از سال 1390 ریاست هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه را با حکم رهبر معظم انقلاب بر عهده داشت.
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.