به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز پنجشنبه در همایش بانوان شهرستان قروه و بررسی خدمات و برکات 40 ساله انقلاب در حوزه زنان و خانواده اظهار داشت: زنان نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت فرهنگ و دین در جامعه دارند و باید شرایطی فراهم شود تا این قشر با قاطعیت در کنار مردان بایستند و به ارتقای فرهنگ و توسعه اجتماعی کمک کنند.
وی با تاکید بر اینکه زن مسلمان ایرانی باید الگوی سایر بانوان در زمینه های مختلف باشد، اضافه کرد: گاهی به نام دفاع از حقوق زن از غربی ‌ها الگوبرداری می‌شود و این موضوع آسیب‌رسان است و زن مسلمان باید بداند که ملاک فعالیت و نقشه راه آنان، مقصد نورانی اسلام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: پس از پیروزی انقلاب بهره مندی از ظرفیت های بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار بیشتر از گذشته شده است و این مساله به توسعه کشور کمک کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر تلاش برای بررسی خدمات 40 ساله انقلاب و آگاهی بخشی به مردم در زمینه دستاوردهای آن گفت: مدیران باید این فرصت را برای صاحبنظران، بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند تا در مورد فعالیت‌های انجام شده اظهارنظر کرده و راهکار ارائه دهند.
حجت الاسلام کرمی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طی این سال ها در زمینه های مختلف کشور را با پیشرفت و توسعه روبرو کرده و اقشار مختلف جامعه با پشیتبانی و حمایت خود از نظام در این پیشرفت ها به سهم خود نقش ایفا کرده اند.
وی ایجاد روحیه جهادی میان آحاد مختلف مردم، حمایت از مستضعفین و فقرا و تشکیل نیروهای انقلابی برای خدمتگذاری به مردم را از ویژگی‌های بارز جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد، نظام و انقلاب با همراهی و پشتیبانی همیشگی این مردم همچنان پایدار بماند.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسئولان و آحاد مردم است.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.