فرهاد کاظمی روز یکشنبه در گقت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد در کنار تلاش برای رفع مسایل مادی و معیشتی مددجویان توجه به مسایل اجتماعی و روانی آنان در قالب ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی است.
وی ارتقای سلامت روان و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را از جمله اهداف خدمات مشاوره ای اعلام کرد و افزود: در نیمه نخست امسال 22 هزار نفر از طریق مشاوره های فردی، گروهی، روان درمانی و عقد قرارداد با کلینک های تخصصی و مراکر مشاوره خدمات دریافت کرده اند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه هر خانواده زیرپوشش این نهاد یک مددکار دارد، تاکید کرد: بیشترین مشاوره انجام شده در نیمه نخست امسال در حوزه ازدواج و مسائل خانواده بوده است.
وی یادآور شد: خدمات مشاوره بر اساس نیازهای مددجویان، استعدادهای مددجو، شرایط سنی آن‌ها و مشکلاتی که دارند، ارائه می‌شود.
کاظمی گفت: جامعه هدف دریافت مشاوره های رایگان زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای فرد معتاد و دانش آموزان و دانشجویان بودند و امسال زنان سرپرست خانوار بیشترین مشاوره را دریافت کرده اند.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.