شهریار حنیفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بسیاری از اقلام اساسی از ابتدای ماه محرم اواخر شهریور امسال به منظور تنظیم بازار در سطح استان توزیع شد اظهار داشت: در حال حاضر هزار و 400 تن مرغ منجمد در انبارهای استان موجود است و به محض اعلام نیاز استان و تایید ستاد مرکزی تنظیم بازار کشور اقدام به توزیع اقلام موجود در انبار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در این مدت به طور میانگین روزانه 10 تن گوشت منجمد گوساله در استان توزیع شده است، اضافه کرد: در مجموع تاکنون توزیع 634 گوشت منجمد گوساله در استان انجام شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان میزان توزیع گوشت گرم در استان را 109 تُن عنوان کرد و افزود: هزار و 908 تُن برنج و 136 تُن شکر هم از دیگر اقلام خوراکی توزیع شده در سطح بازار استان است.
به گزارش ایرنا، جهاد کشاورزی با همکاری ستاد تنظیم بازار استان ها همه ساله به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام به توزیع برخی کالا به نرخ دولتی یا توافقی در سطح بازار می کند.
حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر است که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای هستند.
9936/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.