به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان به مناسبت روز جهانی معلولان در پیام خود نوشت: در آستانه 12 آذر (3 دسامبر) روز جهانی معلولان، ضمن ارج نهادن به تلاش و دلسوزی تمامی کسانی که در نهایت دلسوزی و مهرورزی نیرو و توان خود را در راستای تکریم جامعه معلولان و شکوفایی استعدادهای خدادای آنان صرف می کنند و در راستای توجه بیشتر به جامعه معلولین و احقاق حقوق حقه آنان، استانداری کردستان به عنوان عالی ترین مرجع نمایندگی دولت در استان، حوزه مشاور معلولین در استانداری را راه اندازی کرده است.
لذا به منظور تحقق اهداف مورد نظر و تامین رفاه حال توانخواهان، توجه تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی، متولیان امور معلولین، تشکل های فعال در عرصه خدمات رسانی به این قشر و خیرین و نیک اندیشانی را که در عرصه تعالی جامعه هدف گام برمی دارند به نکات زیر معطوف می نمایم.
تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی در سطح استان مکلف اند اجرا و تحکیم قانون حمایت از حقوق معلولان را که در نوع خود کم نظیر بوده و از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در برنامه کاری خود قرار داده و گزارش اقدامات انجام شده را به استانداری منعکس کنند.
در ادامه پیام استاندار کردستان آمده است: به مددکاران و متولیان امور معلولین که صبورانه تمام هم و غم خود را ارائه خدمت به مددجویان و توانخواهان به کار گرفته اند توصیه می کنم تلاش و کوشش دلسوزانه خود را بیش از پیش ادامه دهند؛ مطمئناً پاداش آنان نزد حضرت ایزد منان و شان و منزلتشان در میان مردم محفوظ و ماندگار خواهد بود.
مرادنیا در ادامه از اعضای تشکل های مردم نهاد و سایر معلولان گرامی درخواست کرد که مطالبات به حق خود را از راه های مشروع و قانونی پیگیری کرده و طرح ها و پیشنهادهای کاربردی خود را به استانداری ارائه کنند تا در برنامه ریزی های کلان مورد استفاده قرار گیرند.
وی همچنین از خیرین نیک اندیش و تمامی کسانی که در قبال مسائل و مشکلات اجتماعی احساس مسئولیت می کنند درخوسات کرد که استانداری را در توسعه فعالیت های خیرخواهانه و کاهش مشکلات جامعه معلولین یاری دهند.
استاندار کردستان در پایان ضمن تبریک روز جهانی معلولان، ابراز امیدواری کرد، تشریک مساعی همگان موجبات رفاه، آسایش و آرامش اعضای جامعه هدف و جلب رضایت خداوند متعال را فراهم آورد.
12 آذر ماه با عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده و در تقویم جمهوری اسلامی از 12 تا 19 آذر هفته معلولان نام گرفته است.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.