به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: جبهه استکبار به مرور زمان ضعیفتر می شود و مظاهر قدرت آن، از جمله زر، زور و تزویر کمتر می شود.
وی با بیان اینکه نعمت امنیت نعمت بزرگی است اضافه کرد: خداوند از نعمت امنیت در قرآن یاد می کند و آن را عنایت خدا به مسلمانان می داند و بر قدردانی از این نعمت تاکید دارد.
وی با اشاره به اینکه باید قدر کسانی که جان خود را برای تامین امنیت در جامعه در دست گرفتند را بدانیم افزود: سربازان امنیت کشور خون خود را نثار یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور می کنند تا دشمنان نتوانند نگاهی کج به کشور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: امروز خداوند قدرت، اقتدار و بزرگی به ایران عنایت کرده است وحدت بین مردم و مسئولان و مذاهب مختلف کشور به ویژه کردستان روز به روز بر این اقتتدار را افزایش می دهد.
وی تاکید کرد: بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی کشور ید واحدی هستند که یک جسم را برای دافع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سردار علی آزادی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کردستان معرفی کرد.
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کردستان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، بهمن مراد نیا استاندار کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
پیشتر سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی کردستان بود که با حکم سردار اشتری به عنوان فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی منصوب شد.
سردار آزادی هم پیشتر فرمانده انتظامی استان زنجان بود.
6108 / 9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.