به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود الماسی روز شنبه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: بزرگترین دلیل کاهش امید در جامعه کنونی ضعف در اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بیش از گذشته با مردم ارتباط بگیرند و از ظرفیت بزرگ رسانه ها در این راستا استفاده کنند، افزود: مردم باید دریابند دولت از خودشان است و برای آنها تلاش می کند.
الماسی با بیان اینکه در راستای اشتغالزایی تاکنون در این شهرستان بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، تاکید کرد: کارهای بسیاری برای توسعه پایدار و اشتغالزایی توسط دولت انجام شده که به دلیل ضعف اطلاع رسانی به موقع مردم از آنها آگاهی ندارند.
فرماندار کامیاران مدیران اجرایی شهرستان را به برنامه محور بودن در تمام فعالیت های کاریشان تشویق کرد و یادآور شد: برای رسیدن به توسعه مسئولان باید این تفکر را که بدون پول نمی توان هیچ کاری انجام داد از ذهن خود حذف و به فکر حرکت های توسعه محور بر مدار خصوصی سازی باشند.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت اعتدال تفکر زیست محیطی است، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهرستان باید بر مبنای صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست تلاش کند که در این ارتباط کارهایی برای تصفیه فاضلاب روستاهای شهرستان در دست انجام است.
الماسی بزرگترین مشکلات حوزه زیست محیطی را نبود مردم در کنار دولت در این بخش دانست و گفت: تا زمانی که بخش خصوصی و مردم به صورت جدی در این حوزه درگیر نشوند دولت به تنهایی موفقیتی کسب نخواهد کرد.
فرماندار کامیاران با اشاره به اینکه این شهرستان یک مجموعه گردشگری دارد که یکی از بزرگترین عوامل در راستای توسعه آن است، افزود: تمام کارهای اجرایی برای توسعه باید در راستای تقویت و توسعه این مجموعه برنامه ریزی شود.
کاهش تمرکز و حسادت اداری، استفاده از شبکه دولت، اطلاع رسانی مرخصی ها و ماموریت های روسای ادارات به فرمانداری، پیگیری پروژه های در دست اجرا برای اتمام هر چه سریعتر آنها و واگذاری بخشی از فعالیت های و پروژه های ادارات به بخش خصوصی از جمله توصیه های فرماندار کامیاران به مدیران اجرایی شهرستان در این جلسه بود.
در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام و المسلمین علی اشرف علیمحمدی امام جمعه کامیاران تقدیر و حجت الاسلام زارعی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.