عبید رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که مسئولیت آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، شناسایی فعالان فرهنگی و هنری است.
وی اضافه کرد: در 10 شهرستان تابعه این استان 40 نفر از افرادی که در عرصه فرهنگی و هنری در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش و فعالیت داشتند در مراسمی تجلیل می شوند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: افرادی که برای معرفی توانمندی های فرهنگی و هنری این استان در این دوران تلاش کرده اند باید از همت و دلسوزی شان تقدیر شود و این از رسالت های ما است.
وی تاکید کرد: در طول چهار دهه ای که از عمر انقلاب اسلامی گذشته برنامه های بلند مدت، میان و کوتاه مدت زیادی در حوزه فرهنگ و هنر به اجرا در آمده است.
رستمی گفت: می طلبد هر یک از دستگاه های فرهنگی فعال در استان افرادی که بیشترین فعالیت و کار را در این حوزه طی این چهل داشته اند به ما معرفی کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: 23 وظیفه در آیین نامه کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دستگاه عضو تعیین شده که همه موظف هستند براساس آن عمل کنند.
انقلاب اسلامی ایران بهمن امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسئولان و آحاد مردم است.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.