به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم روز سه شنبه و به صورت نمادین در محله فرهنگیان برگزار شد، این واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن مقاوم سازی شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سروآباد در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در راستای اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی انجام گرفته است.
محمد راست کردار افزود: طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرستان سروآباد همچنان در حال اجراست و به متقاضیان برای بهسازی و مقاوم سازی 250 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط 15 ساله پرداخت می شود.
وی یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح (سال 1385) تاکنون در شهر سروآباد 450 واحد مسکونی و در روستاهای این شهرستان یک هزار مسکن مقاوم سازی شده است.
به گزارش ایرنا، بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر 1358 تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی 1359 به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد به همین مناسبت در تقویم ایران اسلامی از 29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.