رضا قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در 289 روستای استان از 21 مهر به مدت یک ماه انجام می شود.
وی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح، کسب اطلاعات تخصصی از ویژگی های مسکن روستایی است که تاکنون در سه مرحله طی سال های 82، 87 و 92 انجام شده و مرحله چهار آن امسال اجرا می شود.
قادری تاکید کرد: شناخت هر چه بهتر و بیشتر از خصوصیات فنی و مهندسی و معماری ابنیه های موجود در سطح روستاها و به دست آوردن اطلاعات جامع و کامل از این ویژگی ها از دیگر اهداف طرح است که امیدواریم با همکاری خوب روستاییان، شاهد اجرای موفق آن باشیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: از آنجایی که آمار و اطلاعات به عنوان پایه و اساس برنامه ریزی بنیاد مسکن به شمار می رود، همکاری مطلوب روستاییان برای اجرای موفق این طرح ضروری است.
وی از مردم، شوراهای اسلامی روستا، دهیاری ها و مسئولان محلی خواست تا با همکاری و تعامل سازنده خود، زمینه اجرای این طرح با دقت و صحت در کمترین زمان ممکن را فراهم کنند.
استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت و 29137 کیلومتر مربع مساحت در غرب کشور قرار گرفته و دارای 237 کیلومتر مرز با کشور عراق است.
بر اساس آخرین تقسیمات سیاسی، استان کردستان دارای 10 شهرستان، 31 بخش، 30 شهر و 86 دهستان و 1654 روستای دارای سکنه و 205 روستای خالی از سکنه می باشد.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.