به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسن عسگری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های پل سازی، جاده و راه روستایی، آبرسانی، کمک به احداث غسالخانه و مسجد، سرویس بهداشتی مساجد، مرمت مدارس و احداث خانه محروم است.
وی افزود: سپاه سنندج در حوزه سلامت هم در قالب طرح کرامت سه تیم پزشکی را هر هفته به 9 محله حاشیه نشین شهرستان سنندج اعزام کرد تا مردم را به صورت رایگان ویزیت کنند.
سرهنگ عسگری تاکید کرد: علاوه بر این، چهار تیم پزشکی هر کدام پنج روستا را تحت پوشش خود قرار داده و در طول سه سال امور مرتبط با سلامت اهالی این روستاها را پیگیری می کنند.
وی یادآور شد: در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی 250 فرد مبتلا به اعتیاد را شناسایی و به کمپ ها اعزام کردیم کهس از طی دوره درمانی بهبود یافتند.
فرمانده سپاه سنندج اضافه کرد: مراسمی نیز روز شنبه هفته آینده برای این بهبود یافتگان در ناحیه منفصل شهری ننله شهر سنندج برگزار می شود.
سرهنگ عسگری گفت: در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی نیز به 359 نفر در مجموع 40 میلیارد ریال تسهیلات واگذار شد که منجر به اشتغال 400 نفر گردید.
وی یادآور شد: امسال همچنین یک هزار و 800 بسته حمایتی نیز با پنج میلیارد ریال اعتبار تهیه و در میان نیازمندان شهرستان سنندج توزیع شد.
سرهنگ عسگری افزود: مشاوره های مختلف، برگزاری کلاس های آموزشی، مهارت قبل از ازدواج، فرزند پروری و مهارت افزایی کشاورزان از دیگر فعالیت های سپاه شهرستان سنندج در سال 97 است.
وی به فعالیت های سپاه سنندج در حوزه ورزش هم اشاره کرد و اظهار داشت: اعزام تیم استعدادیابی به المپیاد کشوری، اعزام پنج تیم به مسابقات قهرمانی استان، مسابقه قهرمانی در ناحیه سه، برگزاری 15 مورد مسابقه در رشته های مختلف از جمله فعالیت های ورزشی است.
سرهنگ عسگری با اشاره به اینکه 102 هزار نفر از مردم شهرستان سنندج معادل 25 درصد جامعه هدف عضو بسیج هستند، گفت: این میزان بالاتر از میانگین کشوری است که در قالب 650 پایگاه و واحد مقاومت سازماندهی شده اند.
فرمانده سپاه شهرستان سنندج افزود: در هفته بسیج 812 برنامه با 37 عنوان برنامه برگزار می شود که 90 درصد آن مردمی و بدون اختصاص بودجه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود راه برون رفت کشور از مشکلات کنونی را بهره گرفتن از تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: مسئولان اگر از روحیه بسیجی الگو برداری کنند مشکلات حل شدنی خواهد بود.
سرهنگ عسگری یادآور شد: تفکر بسیجی مرزهای جهوری اسلامی ایران را در نوردیده و امروز همه دنیا آن را به خوبی می شناسند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مستضعفین منطقه به بهره گیری از این تفکر در مقابل ظلم ایستادگی می کنند، تاکید کرد: حضور پر رنگ مردم یمن با دست خالی در مقابل ظلم در حالیکه دست های آمریکا در پشت جنایت ها دیده می شود بر گرفته از تفکر بسیجی است.
سرهنگ عسگری با اشاره به اینکه شکست خوردن رژیم صهیونیستی در یک جنگ رویا شده بود، گفت: امروز این رژیم با مقاومت حماس مجبور به آتش بس شده و کابینه آن در آستانه فروپاشی قرار دارد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.