رئیس پلیس راه مریوان - سنندج شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز یکدستگاه پژو سواری 405 با یکدستگاه کامیون در جاده ارتباطی سروآباد به کامیاران تصادف کرد.
سرگرد داود ابوالفتحی تاکید کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان سواری 405 بدلیل شدت جراحات وارده مصدوم شدند که توسط خودروهای عبوری به بیمارستان سروآباد منتقل شدند.
وی افزود: علت این تصادف رانندگی عدم رعایت حق تقدم و گردش به چپ ناگهانی سواری 405 از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد.
بخشدار مرکزی سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این حادثه رانندگی گفت: سرنشینان سواری پژو از اهالی روستای دل بخش مرکزی ولی ساکن مریوان بودند که برای شرکت در مراسم ختم به این روستا آمده بودند.
بهروز علی نژاد اظهار داشت: این افراد حین بازگشت از مراسم ختم در سه راهی روستای ژریژه در مسیر ارتباطی سروآباد - کامیاران با یکدستگاه کامیون برخورد کردند.
وی اضافه کرد: سرنشینان سواری پژو توسط اهالی روستای ژریژه به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند ولی بدلیل شدت جراحات 2 نفر شان جان باخت و نفر سوم نیز برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان بعثت سنندج اعزام شد.
علی نژاد یادآور شد: جسد 2 جانباخته این تصادف به سردخانه بیمارستان مریوان منتقل شد تا جهت انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی تحویل شود.
به گزارش ایرنا، مسیر ارتباطی شهرستان های کامیاران - سروآباد - مریوان از میان و یا کنار برخی روستاهای بخش مرکزی سروآباد می گذرد و با توجه به اینکه مسافت این سه شهرستان از این مسیر کاهش یافته از مسیرهای مهم و پر تردد ارتباطی به شمار می رود.
جاده سروآباد - کامیاران به طول 112 کیلومتر در چند سال اخیر به عنوان یکی از پروژه های مهم این 2 شهرستان که ارتباط جنوب به غرب کشور را به متصل می کند با پیگیری های مسئولین آسفالت و بهسازی شده و اکنون تنها هفت کیلومتر آن خاکی است که به گفته مسئولان تا پایان سال جاری این قطعه از مسیر نیز آسفالت می شود.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.