محمد مظفریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین این طرح ها احداث چهار سایت btc شهری برای کامیاران با اعتبار 24 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد و توسعه سوئیچ ADSl از دیگر برنامه های انجام شده در این مدت است، افزود: در این راستا خطوط تلفن و اینترنت شهر کامیاران، روستاهای شیروانه، کوله ساره، شهرک هلال احمر و چقابراله ایجاد و یا ارتقا یافته است.
مظفریان توسعه wll روستای کاشتر را از دیگر برنامه های مخابرات شهرستان در این مدت دانست و تاکید کرد: با راه اندازی اینترنت روستای کوانه در حال حاضر کل روستاهای شهرستان دارای اینترنت پرسرعت هستند.
رئیس مخابرات کامیاران با بیان اینکه هفته گذشته سوئیچ مسیر گردشگری پالنگان تعویض و به بهترین سوئیچ حال حاضر کشور مجهز شد، گفت: با این اقدام مشکلات ارتباطی و اینترنتی 6 روستای این مسیر به صورت کامل برطرف شده است.
وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های ارتباطات، فناوری اطلاعات و زیرساخت های مخابراتی به صورت جدی در دستور کار مخابرات قرار دارد، یادآور شد: تعویض سوئیچ این مسیر بیش از 18 میلیارد ریال هزینه داشته است.
مظفریان تعداد افرادی که در این راستا فعالیت داشتند را بیش از 100 نفر اعلام و اضافه کرد: دکل مخابراتی موبایل با قابلیت واقعی اینترنت 3G و خطوط اینترنت ADSl با کیفیت ارتباطی و پهنای باند عالی و دستگاه های فایبر هوم جهت جلوگیری از ترافیک شبکه در روستای پالنگان نصب و راه اندازی شد.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج دارای 165 روستا است که 155 روستای آن دارای سکنه است و 36 روستا نیز کمتر از 20 خانوار جمعیت دارند.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.