جمال ارشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکمیل 71 پروژه نیمه تمام موجود در این شهرستان به صورت تقریبی نیاز به 960 میلیارد ریال اعتبار دارد که با توجه به گذر زمان میزان آن افزایش هم می یابد.
وی افزود: کتابخانه عمومی شهر دهگلان، کانون شهید مطهری، تصفیه خانه فاضلاب شهری، مدرسه 12 کلاسه شهر دهگلان، پروژه تامین آب شرب شهر بلبان آباد، کنار گذار دهگلان و شبکه پایاب سد سنگ سیاه دهگلان که در دو مراحله در حال ساخت است برخی از پروژه های نیمه تمام شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم راه اندازی تجهیزات بیمارستانی در بیمارستان شهدای دهگلان است اضافه کرد: گفت و گوهایی با رئیس دانشکاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحولات تازه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.
ارشدی برخورداری از تجهیزات بیمارستانی را از مطالبات بحق مردم دانست و اظهار داشت: اکنون بیمارستان دهگلان فاقد امکانات بیمارستانی است و مردم شهرستان برای بعضی خدمات بهداشتی و درمانی به شهرستان های همجوار مراجعه می کنند لذا انتظار می رود تجهیزات بیمارستانی در بیمارستان شهدای دهگلان استقرار یابد.
وی در مورد مشکلات حوزه راه روستائی در این شهرستان هم گفت: اکنون در این شهرستان 11 پروژه راه روستائی داریم که راه روستائی سعیدآباد یکی از پروژه های تعریف شده در حوزه راه است اما تا کنون هیچ یک از پیمانکاران و شرکت های راه سازی تمایل به قبول پروژه نداشته اند.
وی تاکید کرد: پروژه راه روستائی سعید آباد در آینده نزدیک تعییین تکلیف می شود و در سال جاری نیز این پروژه اجرا خواهد شد.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.