رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 7 تا 13 شهریور ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 3 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در حدود 127 مورد تخلف در مدت زمان یاد شده گزارش شده که در این بین 51 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی عمده تخلفات صورت گرفته را، گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت ذکر و بیان داشت: در مجموع 2 میلیارد و 192میلیون و 917 هزار و 100 ریال جریمه برای این متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردار زاده همچنین یادآور شد: در مدت یاد شده حدود 141 مورد گزارش مردمی دریافت که در این بین، 51 مورد تخلف احراز و برای تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.