سید محسن علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای فصل تابستان تا اول مهر این تعداد مسافر و گردشگر ورودی به استان در هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس تجیهز شده، مهمانسرای ادارات و دیگر مراکز اقامتی استان اسکان یافتند.
وی ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه دستگاه های مرتبط با ستاد اجرای خدمات سفر استان در زمینه بهبود زیرساخت های گردشگری و رونق سفر به استان، افزود: در تابستان امسال یک میلیون و چهار هزار و 503 نفر از جاذبه های استان بازدید کردند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد را نشان می دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اضافه کرد: امیدواریم با انجام تمهیدات لازم در خصوص معرفی هرچه بیشتر جاذبه های استان و ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافرین، زمینه رونق سفر و ماندگاری گردشگران در استان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به آمادگی سامانه تلفنی 09629 به منظور دریافت هرگونه شکایت، پیشنهاد و یا انتقاد از جانب هموطنان یادآور شد: در راستای نظارت بر تاسیسات و مراکز اقامتی و پذیرایی، 725 مورد بازدید توسط کارشناسان و ناظرین این اداره کل صورت گرفت.
علوی تاکید کرد: نتیجه این بازدیدها صدور 26 فقره تشویق، 53 فقره تذکر، هشت فقره اخطار کتبی و یک مورد تعطیلی اماکن اقامتی و پذیرایی استان بوده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.