حسن شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی اعتراض ها و تهدیدها مانع از فعالیت کامیون های حمل بار شده بود، اظهار داشت: امروز 35 دستگاه برای حمل گندم و 45 دستگاه نیز برای حمل سیمان اقدام به بارگیری محموله و عزیمت به شهرهای مقصد در سراسر کشور کردند.
وی افزود: این حرکت رانندگان بیجاری که همواره در حمایت از اقتصاد کشور پیشگام بوده اند، مورد تقدیر و تشویق مسئولان شهرستانی قرار گرفت.
شفیعی با بیان اینکه به زودی بیش از 15 قلم قطعات یدکی و لاستیک مورد نیاز خودروهای سنگین با قیمت مشخص و بدون واسطه در اختیار کامیونداران قرار می‌گیرد، تاکید کرد: با تامین امنیت جاده ها توسط نیروهای انتظامی و همچنین دستگیری افرادی که قصد خرابکاری داشتند، این کامیون ها امروز و بدون اسکورت وارد جاده ها شدند.
کارخانه سیمان کردستان در شهرستان بیجار قرار دارد و بیش از 600 دستگاه خودروی سنگین حمل و نقل سیمان با راننده در شهر بیجار و 100 دستگاه در شهر حسن آباد یاسوکند در حوزه حمل محموله های سیمان و سنگ آهن اشتغال دارند.
روزانه بیش از چهار هزار تن سیمان و سه هزار تن سنگ آهن توسط ناوگان حمل و نقل جاده ایی از بیجار به سراسر کشور بارگیری و حمل می شود.
شهرستان بیجار در 142 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.