به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرسول شیخی زاده روز سه شنبه در اولین جلسه کارگروه روستا و محرومیت زدایی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال برنامه ریزی متفاوتی برای جشن پیروزی انقلاب در مقایسه با سال های گذشته انجام شده و تشکیل زودهنگام کارگروه از جمله آنها است.
وی با بیان اینکه این کارگروه یکی از 12 کارگروه زیرمجموعه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است، افزود: استفاده از رسانه ها، ابزار نمایش و هنر برای ماندگاری خدمات نظام ضروری است.
شیخی زاده تاکید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه کارنامه انقلاب در اصول، بنیان و ارزش ها و عملکردها دانست و اضافه کرد: باید برنامه های این کارگروه در استان را متناسب با مسایل فرهنگی و اجتماعی تدوین و بومی سازی کرد.
وی بر لزوم هدایت خدمات دستگاه های اجرایی به سمت روستاها و مناطق محروم تاکید کرد و یادآور شد: ورود به حوزه های ناملموس خدمات نشر موفقیت های علمی و آموزشی در مناطق محروم از راه های ارائه خدمات نظام به مردم است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی محرومین در 14 استان کشور با مشارکت قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه و کمیته امداد احداث می شود، گفت: سهم کردستان از این تعداد، یک هزار واحد مسکونی روستایی است.
شیخی زاده در ادامه به بررسی ویژگی های انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب های دنیا پرداخت و اجتماعی بودن را از جمله ویژگی های بارز آن برشمرد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی به دنیا عرضه کرد.
22 بهمن امسال، انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر می گذارد.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.