به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان، در پنج ماه منتهی به مرداد امسال، سه هزار و 370 نفر به علت حوادث رانندگی مصدوم و برای معاینه به مراکز پزشکی قانونی کردستان مراجعه کردند.
از کل مصدومان حوادث رانندگی این مدت 2 هزار و 424 نفر مرد و 946 نفر زن بودند این در حالیست که از کل مصدومان حوادث رانندگی مدت مشابه سال قبل، 2 هزار و 211 نفر مرد و 831 نفر زن بودند.
** فوت بر اثر مواد مخدر در کردستان افزایش یافت
بر اساس همین گزارش در پنج ماه منتهی به مرداد امسال 18 نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند در حالیکه فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر در مدت مشابه سال قبل 14 نفر بود.
هر 18 نفر فوت شدگان مصرف مواد مخدر در پنج ماهه امسال مرد بودند در حالیکه از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر مدت مشابه سال قبل 13 نفر مرد و یک نفر هم زن بودند.

**رشد پنج درصدی مراجعین نزاع به پزشکی قانونی
در گزارش پنج ماه منتهی به مرداد پزشکی قانونی کردستان، در مورد میزان نزاع روی داده در این مدت آمده است: پنج هزار و 258 نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به چهار هزار و 986 نفر مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.
از کل مراجعه کنندگان به دلیل نزاع سه هزار و 856 نفر مرد و یک هزار و 402 نفر زن بودند این در حالیست که از کل مراجعه کنندگان مدت مشابه سال قبل 2 هزار و 693 نفر مرد و یک هزار و 293 نفر زن بودند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.