به گزارش ایرنا، روابط عمومی پزشکی قانونی کردستان اعلام کرد میزان تلفات بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال گذشته 236 نفر بود که امسال رشد 9.5 درصدی داشته است.
براساس این گزارش، از 250 نفری که امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند، 204 نفر مربوط به تصادفات برون شهری، 30 نفر مربوط به تصادفات درون شهری و 16 نفر دیگر نیز در جاده های روستایی بوده است.
این در حالی است که از 236 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل، 182 نفر مربوط به تصادفات برون شهری، 33 نفر درون شهری و21 نفر در جاده های روستایی بوده است.

** مرگ 19 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر
روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی کردستان در ادامه خبر از مرگ 19 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان طی سال جاری داده شده است.
این افراد در هفت ماه منتهی به مهر امسال جان خود را از دست دادند که نسبت به 26 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل، این آمار کاهش 9.2 درصدی را نشان می دهد.
از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر امسال 17 نفر مرد و 2 نفر زن بودند این در حالی است که از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر مدت مشابه سال گذشته، 22 نفر مرد و چهار نفر دیگر زن بودند.

** مراجعه بیش از هفت هزار نفر به مراکز پزشکی قانونی بخاطر نزاع و درگیری
بنابر همین گزارش در هفت ماه منتهی به مهر امسال هفت هزار و 64 نفر بخاطر نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کردند که نسبت به 6 هزار و 801 نفر مدت مشابه سال قبل، رشد 3.9 درصدی داشته است.
از کل مراجعه کنندگان امسال پنج هزار و 191 نفر مرد و یک هزار و 873 نفر دیگر زن بودند این در حالی است که از کل مراجعه کنندگان مدت مشابه سال گذشته، چهار هزار و960 نفر مرد و یک هزار و 841 نفر دیگر زن بودند.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.