به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا جعفری روز شنبه در آیین شکوفه های مدارس جشن ورود کلاس اولی ها به مدرسه اظهار داشت: امروز اولین روز هفته دفاع مقدس است و شما شکوفه ها همچون سربازان خود را آماده پیکار با جهل و نادانی کرده اید.
وی افزود: سربازان کوچک راه علم امروز یکصدا و همنوا برای کسب علم و دانش و ساختن آینده کشور و انقلاب در مسیر پیشرفت و سعادت سال تحصیلی را آغاز می کنند.
جعفری تاکید کرد: شعار مهر پر نشاط و شادکامی با حمایت از کالای ایرانی با حضور پر شور و نشاط دانش آموزان و حمایت همه جانبه از تولید ملی و بومی کشور محقق خواهد شد.
وی یادآور شد: هیچ یک از معلمان مدارس ابتدایی حق ندارد برای تهیه لوازم آموزشی یا کتب کمک درسی هزینه ایی بر خانواده ها تحمیل کند چون این کار تخلف است با متخلفان برخورد قانونی می شود.
مدیر آموزش و پرورش بیجار با تاکید بر اینکه دشمن، نهاد خانواده را مورد حمله قرار داده است، گفت: ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر اسلام (ص) هستیم و با توکل بر خداوند متعال بر دشمنان اسلام و قرآن پیروز خواهیم شد.
در سال تحصیلی جدید یک هزار و 40 دانش آموز کلاس اولی در مدارس ابتدایی شهرستان بیجار از امروز 31 شهریور علم آموزی را آغاز کردند.
11845 دانش آموز بیجاری نیز فردا همزمان با سراسر کشور در 197 مدرسه و 682 کلاس درس سال تحصیلی 98 - 97 را شروع خواهند کرد.
شهرستان بیجار با 89 هزار و 162 نفر جمعیت در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج قرار دارد.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.