کوهسار قاضی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد در راستای رفع مشکلات مسکن مددجویان و افراد نیازمند زیر پوشش اقدام به ساخت مسکن برای آنها می کند.
وی افزود: امسال سهم شهرستان سروآباد در بخش ساخت مسکن مددجویی 133 واحد است که تاکنون هفت واحد با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال احداث و تحویل مددجویان شده است.
رئیس کمیته امداد سروآباد یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت هر واحد مسکونی مددجویی 350 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد و زکات جمع آوری شده، تامین می شود، بخشی به عنوان سهم آورده و بخشی نیز تسهیلات بانکی است.
وی به تامین جهیزیه برای زوج های جوان زیر پوشش به عنوان یک خدمت دیگر از کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 145 فقره کمک هزینه ازدواج به پسران و دختران خانواده های مددجو و زیر پوشش به مبلغ 2 میلیارد و 275 میلیون ریال پرداخت شده است.
قاضی زاده تاکید کرد: امسال بیش از 65 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی نیز به کمیته امداد این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون 15 میلیارد و 500 میلیون ریال آن برای 58 طرح پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: از 58 طرح مورد نظر 18 طرح از محل اعتبارات منابع امدادی و 40 طرح نیز از محل اعتبارات بانکی به مددجویان و افراد نیازمند در این شهرستان اجرا شده است.
قاضی زاده افزود: از جمعیت 50 هزار نفری شهرستان سروآباد بیش از 10 هزار نفر در قالب چهار هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.