به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار قروه اظهار داشت: سرمایه گذاری از سوی دولت بی نتیجه بوده و به دلیل محدودیت های مالی و اعتباری دست دولت در این حوزه بسته است.
وی اضافه کرد: تسهیل سرمایه گذاری، تکریم سرمایه گذار، کاهش عوارض صدور پروانه، اجازه ساخت و ساز به صورت طبقات بیشتر (آپارتمانی) مواردی است که می تواند به افزایش درآمد شهرداری ها کمک کند.
استاندار کردستان افزود: اعضای شورا اگر در کنار هم و هماهنگ و همفکر باشند می توانند مشکلات پیش روی مدیریت شهری را در مسایل مختلف با سهولت مرتفع و به توسعه شهر کمک کنند.
مرادنیا با بیان اینکه نبابد به سرمابه گذار انگ زد بلکه باید پذیرای آن بود، تاکید کرد: طبیعی است که سرمایه گذار منافع خود را دنبال کند چرا که بدون نفع و سود ورشکست می شود.
وی یادآور شد: شهرداری باید عوارض صدور پروانه را کاهش دهد تا با رونق ساخت و ساز در بخش مسکن صنایع مرتبط با آن نیز رونق بگیرند و از این طریق درامدهای مدیریت شهری بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، متناسب نبودن شرایط شهر قروه با جایگاهش به عنوان دروازه ورودی به استان کردستان، درخواست تسهیلات برای ساخت مجتمع تفریحی و فرهنگی، معضل بیوکمپوست و جایگاه دفن زباله برخی از موضوعاتی بودند که در این دیدار از سوی اعضای شورا و شهردار مطرح شد.
استاندار کردستان در ادامه سفرهای استانی خود به مناسبت هفته دولت امروز به شهرستان قروه رفته و بهره برداری از 2 پروژه صنعتی و ورزشی، حضور شورای اداری، دیدار با 2 خانواده شهید، فعالان سیاسی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قروه از دیگر برنامه های وی در این سفر است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.