به گزارش ایرنا ، محمد فیضی روز شنبه در جلسه شورای اداری بخش عنبران نمین افزود: این میزان اعتبار به صورت اسناد خزانه بوده و در دیدار مجمع نمایندگان استان با وزیر نیرو مصوب شده است.
وی گفت: در برنامه بودجه سال 1397 برای اجرای فاضلاب شهر نمین مبلغ 100 میلیارد ریال به صورت مشارکتی پیش بینی شده و در صورت تصویب به دستگاههای ذی ربط ابلاغ می شود.
او همچنین با اشاره به اینکه ارزیابی های کیفی و فنی سد عنبران به پایان رسیده ، گفت:10 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای انجام امورات فنی به سد عنبران اختصاص یافته و پیمانکار پروژه نیز از طریق مناقصه تا عید انتخاب می شود.
وی در ادامه از نصب دکل مخابراتی در روستای یزن آباد خبر داد و افزود: با نصب این دکل روستاهای به شعاع 25 کیلومتر زیر پوشش اینترنت خانگی 4G قرار می گیرند.
فیضی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه کشاورزی و دامداری و دامپروری طرح های معیشتی و آبخیزداری در بخش عنبران اجرایی می شود، ادامه داد: شهرداری عنبران نیز با تخصیص بودجه های عمرانی بیشتردر راستای آبادانی شهری حرکت خواهد کرد.
آب شرب و کشاورزی ، تعیین تکلیف سد عنبران ، تقویت بودجه های عمرانی شهرداری ، منابع طبیعی و احداث درمانگاه عنبران از جمله مهم ترین مطالبات ارائه شده توسط دهیاران ، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و معتمدین شهر عنبران بود.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است ، بخش عنبران که اهالی آن پیرو اهل تسنن می باشند از توابع این شهرستان و پیرو مذهب شافعی می باشند.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.