افزایش 42 واحدی شاخص بورس

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل ۴۲ واحد و شاخص کل هم‌وزن ۱۰۶ واحد رشد کردند پالایشی ها امروز در افزایش دماسنج بازار تاثیر داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۴۲ واحد رشد کرد و به رقم ۷۷ هزار و ۶۸۹ واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن پس از ۱۰۶ واحد رشد  عدد ۱۶ هزار و ۳۹۲ واحدی را تجربه کرد.

شاخص آزاد شناور نیز رشد ۱۴۴ واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول با ۱۰ واحد رشد به رقم ۵۴ هزار و ۵۲۶ واحدی رسید، همچنین شاخص بازار دوم پس از ۲۰۴ واحد رشد به رقم ۱۶۸ هزار و ۷۹۱ واحدی رسید.

نماد گروه مپنا امروز با ۳۴ واحد تاثیر منفی در شاخص بیشترین تاثیر کاهنده را بر نماگر بازار سرمایه داشت بعد از این نماد آسان پرداخت پرشین و شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین نقش کاهنده را بر شاخص داشتند.

در طرف مقابل پالایش نفت تهران با ۲۷ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بیشترین تاثیر افزاینده را بر دماسنج بازار داشت پس از این نماد، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت تبریز و اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۱۷۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالغ شد که این عدد ناشی از دست به دست شدن ۸۶۷ میلیون و ۸۹۵ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۹ هزار و ۸۹۰ نوبت داد و ستد بود.

قندی ها امروز نیز عموما با کاهش در قیمت پایانی مواجه شدند اما اکثر نماهای سیمانی امروز هم در قیمت پایانی و هم در آخرین قیمت معامله رشد را تجربه کردند.

در ساعاتی پیش زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در ۸۰ کیلومتری شهر مشهد به وقوع پیوست که بر اساس گفته روابط عمومی بورس تهران این زلزله به تالار بورس مشهد آسیبی نرسانده است.

شاخص کل فرابورس امروز ۳.۲ واحد رشد کرد و به رقم ۸۸۹ رسید ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۷۵۱ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۹ هزار و ۸۱۳ نوبت داد و ستد بود.

شاخص بورس به مدد پالایشی ها ۴۲ واحد رشد کرد

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل ۴۲ واحد و شاخص کل هم‌وزن ۱۰۶ واحد رشد کردند پالایشی ها امروز در افزایش دماسنج بازار تاثیر داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید