نکاتی برای اجاره کردن ویلا

پیدا کردن اقامتگاه از مهم‌ترین کارهایی است که باید قبل از سفر انجام داد. بسته به نوع سفر، می‌شود بعضی وقت‌ها سراغ آپارتمان‌ها رفت یا یک اقامتگاه بومگردی را برای ماندن در نظر گرفت. گاهی هم اجاره ویلا بهترین انتخاب برای سفر است. ویلا در مقایسه با آپارتمان و هتل مزایای زیادی دارد. ولی موقع ررزو ویلا باید بعضی نکته‌ها را در نظر بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس؛ ویلا گرفتن کار سختی نیست ولی باید دقت زیادی به خرج دهید تا بشود یک جای خوب برای اقامت رزرو کرد. ویلاها انواع و اقسام دارند و هر کدامشان برای یک نوع مسافرت خوب هستند. در ادامه نکته‌هایی برای اجاره ویلای مناسب آورده شده که خواندنشان به شما برای پیدا کردن اقامتگاه کمک می‌کند.

هدف‌تان را مشخص کنید

آدم از هر مسافرتش یک هدف مشخص دارد و برای همین هر بار باید ویلایی با مشخصات متفاوت اجاره کند. مثلا یک بار برای دور هم جمع شدن ویلا می‌گیرید، یک بار برای استراحت و یک دفعه دیگر برای آب‌تنی در دریا. اول باید بدانید با چه جمعی به سفر بروید، بعد می‌توانید ویلای مناسب را اجاره کنید.

وقتی می‌خواهید فقط چند روزی را استراحت کنید، لزومی ‌ندارد دنبال ویلا لوکس یا استخردار باشید. یک ویلای جمع و جور و ساده هم برای شما مناسب است.

اگر با خانواد‌ه‌تان سفر می‌روید و اهل آب‌تنی و شنا هستید، ویلای استخردار گزینه خوبی به نظر می‌رسد. چون فضای خصوصی خوبی در اختیار شما می‌گذارد. استخر ویلا هم جای خوبی برای تفریح‌های خانوادگی است.

گاهی وقت‌ها مسافرت رفتن فقط برای آب‌تنی در دریا است. پس باید دنبال ویلایی با ساحل اختصاصی باشید. یا جایی که خیلی به دریا نزدیک باشد.

پس اینکه اول هدف را مشخص کنید، هم در پیدا کردن ویلا بهتان کمک می‌کند هم به طور غیر مسقیم هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهد.

موقعیت و امکانات ویلا را در نظر بگیرید

وقتی می‌خواهید ویلا اجاره کنید، باید حواس‌تان به آدرسش باشد. اینکه چقدر با شهر یا جاهای دیدنی و مراکز خرید فاصله دارد، موضوع مهمی ‌است. اگر ویلا نزدیک به جایی که شما می‌خواهید نباشد، باید هر روز کلی رفت و آمد کنید. این طوری هزینه‌هایتان خیلی زیاد می‌شود.

امکانات ویلا هم باید بررسی شود. اگر نیاز به خدمات خاصی دارید، بررسی کنید که ویلا حتما امکانات مدنظر شما را را داشته باشد. مثلا داشتن سرویس فرنگی برای بعضی‌ها موضوع خیلی مهمی ‌است.

  امنیت ویلا را چک کنید

بعضی ویلاها در موقعیت‌ شهری و یا شهرک‌های تفریحی هستند و نگهبانی 24 ساعته دارند. وقتی این جور ویلاها را اجاره می‌کنید دیگر هیچ نگرانی درباره امنیت ویلا ندارید و خیالتان راحت است. اما اگر ویلا داخل شهرک نباشد، داستان کمی‌ عوض می‌شود.

باید دقت کنید که ویلا دقیقا کجاست، به جاهای شلوغ نزدیک هست یا اینکه چطور امنیتش تامین می‌شود. می‌توانید از خود میزبان یا جایی که می‌خواهید از آن ویلا اجاره کنید، درباره این موضوع بپرسید.

قوانین ویلا را مطالعه کنید

هر جایی برای خودش یک سری قوانین و مقررات دارد. مثلا باید ساعت ورود و خروج دقیق ویلا را بدانید. اطلاع نداشتن درباره این موضوع می‌تواند خیلی راحت سفرتان را خراب کند. ممکن است زود به ویلا بروید و چند ساعت معطل شوید. یا اینکه به موقع وسایلتان را جمع و جور نکنید و برای تحویل ویلا به مشکل بخورید.

ممکن است به هر دلیلی سفرتان کنسل شود. باید بدانید به هم خوردن اجاره چقدر برایتان هزینه دارد یا اصلا شرایط کنسل کردن چیست.

قیمت ویلا را هم در همه روزها چک کنید. ویلاها در آخر هفته‌ها معمولا گران تر می‌شوند. به این نکته دقت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

تحویل گرفتن کلید هم به نظر مسئله ساده‌ای است ولی می‌تواند دردسرساز باشد. قبل از اینکه ویلا را اجاره کنید، حتما این جور چیزها را چک کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

عکس‌های ویلا را خوب بررسی کنید

حالا از هر جایی چند عکس در سایت‌ها هست و می‌شود خیلی خوب ویلا را بررسی کرد. قبل از این که ویلا بگیرید، به دقت همه عکس‌ها را ببینید و با چشم باز جا رزرو کنید. عکس‌ها از همه جای ویلا هستند و دید خیلی خوبی به شما می‌دهند.

بعضی‌ها وقتی به ویلا می‌رسند، تعجب کرده و به قول معروف توی ذوقشان می‌خورد و می‌گویند ویلا اصلا شبیه به عکس‌هایش نیست. شاید عکس‌های ویلا آن طور که باید واضح نبوده و کیفیت خوبی نداشته‌اند.

این موضوع هم یک راه حل دارد. از هر جایی ویلا اجاره نکنید. سراغ شرکتی بروید که بتواند از هر نظر خیالتان را راحت کند.

photo_2019-12-23_11-02-43

اجاره مطمئن ویلا در پینورست

پینورست از بهترین شرکت‌ها برای اجاره مطمئن ویلا است. در سایت پینورست همه نوع ویلایی برای شما پیدا می‌شود.

ویلاهای پینورست عکس های باکیفیت و واقعی دارند. از همه جای ویلاها عکس گرفته شده تا شما با خیال راحت رزرو انجام بدهید.

پینورست گارانتی پرداخت دارد. اگر به ویلا رفتید و از چیزی راضی نبودید یا عکس‌ها با واقعیت فرق داشت، پینورست هزینه را به شما برمی‌گرداند.

اگر درباره موضوعی سوال داشتید، کافی ست با پینورست تماس بگیرید. تیم پشتیبانی همیشه برای جواب دادن به سوال‌های شما آماده است. به سایت پینورست بروید و آماده لذت بردن از سفر خود شوید.

دیدگاه تان را بنویسید