به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در نشست با کارگزاران ارشد و اعضای شورای تامین استان به مناسبت هفته دولت افزود: ملت ایران با شعور اجتماعی و سیاسی بالایی که دارند، همواره نسبت به دستاوردهای نظام آگاهی داشته و رضایت خود را نشان داده اند.
وی ادامه داد: البته برخی نارضایتی هایی که وجود دارد به خاطر سیاسی بازی ها و اشرافی گری هاست، که باید با پرهیز از این حواشی و پرداخت به اصل خدمتگزاری به مردم این کاستی ها را رفع کرد.
نکونام ، با تاکید بر الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ضروری است تا دولتمردان ساده زیستی، صداقت، شفافیت و رسیدگی مستمر به وضعیت مردم را که از ویژگی های شاخص این دو شهید بزرگوار است سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: 90 درصد خدماتی که در استان وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در طول 5 ساله دولت تدبیر و امید 6 هزار و 700 میلیارد تومان در قالب 2هزار و 9 پروژه سرمایه گذاری شد.
اقبال عباسی ادامه داد: 80 درصد زیرساخت های کشور در 40 سال اخیر ایجاد شده است و این موضوع در استان چهارمحال و بختیاری به طور کامل مشهود است.
وی خاطر نشان کرد:اگر چه مردم استان شایسته خدماتی بیش از این هستند، اما تلاش همه ارکان نظام و دولتمردان خدمت به مردم و کسب رضایتمندی آنهاست.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.