معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح ها 2 هزار و 185میلیارد و 114 میلیون ریال سرمایه گذاری و هزینه شده است.
مجید نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت، عملیات ساخت و احداث 57 طرح در بخش های مختلف آغاز می شود.
وی یادآور شد: این طرح ها با سرمایه گذاری 293 میلیارد و 588 میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.
نظری گفت: این طرحها در بخش مسکونی، گردشگری، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، صنعتی، فضای اداری، زیرساختی، شیلات، کشاورزی، دامپروری، بهداشتی درمانی و خدمات به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: از این تعداد طرح 47 طرح در شهرکرد، 45 طرح در لردگان، 33 طرح در کوهرنگ، 29 طرح در بروجن، 23 فارسان، 23 طرح در کیار و مابقی در شهرستان های بن، سامان و اردل بهره برداری می شود.
معاون هماهنگی عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 2 هزار طرح در دولت تدبیر و امید بهره برداری شده که برای اجرای آنها 34 هزار و 866 میلیارد و 871 میلیون ریال هزینه شده است.
نظری یادآور شد: از سال 1392 تاکنون عملیات ساخت حدود 317 طرح با اعتباری افزون بر 32 هزار و 184میلیارد ریال نیز آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت که در هفته نخست شهریورماه است، حدود 2 هزار برنامه از جمله گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه در استان برگزار می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.