در بخش هایی از این مطلب آمده است: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از مدیری لایق، مومن، ارزشی و انقلابی بهره می برد. این سازمان از زمان مدیریت مهرداد عظیمی تاکنون توانسته موفقیت های فراوانی بدست آورد به صورتی که عملکرد وی نسبت به مدیران گذشته این سازمان در شهرکرد قابل مقایسه نیست.
ادامه این مطلب آمده است: ولی افسوس که در این سازمان افرادی هستند که تلاش می کنند تا نردبان ترقی را از زیرپای مهرداد عظیمی کشیده و افسار مدیریت را در دست بگیرند. افرادی که هر روز با کارشکنی و شیطنت های ظریف، سیاسیون و مخاطبین شبکه جهانبین را نسبت به این شبکه بدبین کرده و می کوشند که با رفتارهای پلید خود، افراد صاحب نظر و مسوول را با مدیرکل این سازمان درگیر کنند.
در این مطلب خطاب به مدیرکل مرکز صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری آمده است: همان طور که همکاران شما از آنتن صدا و سیما به عنوان یک امانت در شرایطی استفاده شخصی می کنند، پس بدانید که عزیزانی هستند که آنها نیز میتوانند از موقعیت و شغل خود در برابر برخی رفتارهای جهت دار صدا و سیما مقابله کرده و مجبور به افشاگری شوند. پس تا دیر نشده فکر چاره باشید و اگر آبروی مومن برایتان مهم است رفتارهای پلیدگونه را رصد کرده و حتما باخاطیان برخورد شدید کنید.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.