علی کاظمی باباحیدری، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: خبرنگاران چشم مسئولان و مایه امید، نشاط و حافظ منافع مردم در راستای توسعه و پیشرفت کشور هستند.
وی افزود: خبرنگاران به عنوان مجاهدان عرصه اطلاع رسانی در ترویج و توسعه فرهنگی، حق جویی و حق گویی، با سختی های فراوانی روبه رو هستند و از سویی وظیفه انعکاس مشکلات به مسئولان را بر عهده دارند.
کاظمی بیان داشت: خبرنگاران فارغ از هرگونه خط مشی و جریان سیاسی، در راستای فرمایشات رهبری حرکت کنند تا بتوانند به بخشی از مسئولیت خود بدرستی عمل کنند.
وی افزود: نظام اسلامی جایگاه بی بدیلی برای خبرنگاران قائل است، از این رو همه مسئولان باید خود را موظف به پاسخگویی و انعکاس فعالیت های نظام به مردم بدانند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرنگاران با انعکاس اخبار جامع، ضمن رعایت صحت و صداقت، بایستی در نقدهایشان از توهین به شخصیت افراد بپرهیزند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس افزود: بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و بازگو کردن کاستی های جامعه از وظایف اصلی رسانه هاست که در این زمینه ایرنا به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.
وی اظهار داشت: خبرنگار با قلم توانمند خود فکر و فرهنگ جامعه را جهت می دهند.
17 مرداد همزمان با شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بدست طالبان در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.