به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی دوشنبه شب در هفدهمین شب از سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلای امام خمینی شهرکرد افزود: همواره تیپ قارون صفتان به عنوان طاغوت اقتصادی در همه دوره ها وجود داشته است.
به گفته وی، نباید از طاغوت اقتصادی گذشت و باید بارو و برجک آن را فرو ریخت، چرا که بی تفاوتی به طاغوت اقتصادی، باعث شکست انقلابی گری می شود.
وی تاکید کرد: طاغوت اقتصادی تمامی دارایی و اقتصاد کشور را برای خود و هم حزبی های خویش می خواهند و به هیچ آدابی پایبند نیستند.
حیدری کاشانی گفت: ممکن است کسانی که در انقلاب تاریخ مبارزاتی داشته اند در مادیات و اقتصاد گم شوند.
این پژوهشگر علوم دینی افزود: چهار شاخص مهم برای انقلابگری در فضای اسلامی با تمسک به قران و عترت عنوان شده است که صبور و پایداری مهمترین آن است.
به گفته وی، صبوری در مقابل معصیت به عنوان بالاترین صبوری نیز از مهمترین صبرها و پایداری ها برای انسان است.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: بزرگترین انقلابی قرن امام خمینی (ه) بودند که انقلابی قرآنی بودند.
حیدری کاشانی افزود: انقلابی گری به منزله مهدوی بودن است و اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند' انقلابی ام' به منزله این است که ایشان مهدوی هستند.
وی گفت: مهدویت به منزله این است که به وضع موجود تن نداد و به دنبال وضع بهتر بود.
به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی شنبه شب با عنوان «انقلابی؛ بایدها و نبایدها» از بیست و سوم تیرماه تا چهاردهم مردادماه در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در حال برگزاری است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.