رئیس شورای اسلامی شهر کیان با تاکید بر اهمیت تعریض معابر در تردد شهروندان گفت: تعریض معابر بنابر ضروریات منطقه‌ای اولویت‌بندی می‌شود.

پیروز خدادوستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته از سوی شورای اسلامی و شهردار محترم این شهر موافقتنامه احداث بلوار مسیر شهر کیان- شهرکرد مابین سازمان برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها تنظیم شد. 

وی با توجه به نقش شبکه‌های عبوری و تاثیرشان بر ساخت فرم‌شهری افزود: آسفالت معابر به منظور مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهری است.

خدادوستان با بیان اینکه چهارهزار و 500 تن آسفالت جهت روکش و تعریض مسیر شهر کیان- شهرکرد اختصاص یافته، افزود: تعریض جمع‌آوری گاردریل و احداث بلوار در این مسیر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال صورت گرفته است و تا پایان مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به مجتمع تفریحی – ورزشی قزل حصار خاطرنشان کرد: جهت رفاه همشهریان و مسافران گردشگران عزیز حدود دو کیلومتر از مسیرهای این مجتمع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آسفالت‌ریزی و روکش انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.