به گزارش ایرنا، حجت الاسلام المسلمین محمدعلی نکونام روز سه شنبه در نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوج سلامت و کرامت حرکت کنند و استقلال خود را قربانی برخی امور جزیی یا حزبی نکنند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به بخش های مختلف کشور از فضای زد و بند، بازیگری های سیاسی، نگاه های حزبی، گروه بازی و جناح کاری پرهیز کند.
نکونام تصریح کرد: البته هیچ کس با حزب گرایی مخالف نیست اما سپردن تمامی امور کشور به دست احزاب باعث ایجاد آسیب و رقابت شیطانی خواهد شد.
وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی همچنین به مسائل زودگذر، آنی و فوری توجه کند و از برنامه های آینده نگری غافل شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: بین بخش های مختلف تحقیقاتی کشور پیوند ایجاد و از فعالیت های جزیره ای پرهیز شود.
وی با اشاره به ریشه ای و اساسی نبودن تحقیقات در کشور گفت: شناسایی مشکلات حوزه های مختلف و ارائه راهکارهای علمی براساس مبانی آینده نگری در راستای رفع مشکلات کنونی کشور و توجه به واقعیت ها در این بخش با هدف دستیابی به خروجی مطلوب در تصمیم گیری ها و رسیدن به جایگاه مناسب از مهمترین خواسته های مسئولان استان هاست.
نکونام تاکید کرد: متاسفانه اکنون در برخی از امور کلان کشور فضای زد و بند در خروجی عملکرد مجلس و دولت نزد مردم ، حاکمیت دارد.
به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به دعوت نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم با هدف بررسی مسایل و مشکلات بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی و حوزه های مختلف این استان به مدت دو روز در شهرکرد حضور دارند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.