فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از دستگیری قاچاقچی متواری پس از دو سال در این شهرستان خبر داد.

غلامعلی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: دو سال پیش ماموران انتظامی شهرستان بروجن در یک عملیات پلیسی موفق به کشف هفت کیلو و 150 گرم هروئین از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند. در این عملیات یکی از قاچاقچیان اصلی این باند پس از تعقیب و گریز موفق به فرار شد. 

وی ادامه داد: پس از کشف این محموله هروئین پرونده قضایی آن تشکیل و دستگیری قاچاقچی متواری در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد قرار گرفت. 

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی طی این مدت ماموران متوجه شدند این قاچاقچی در نقطه‌ای از شهرستان بروجن مجددا حاضر شده و در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند. پس از شناسایی این سوداگر مرگ هویت وی تایید شد. 

وی افزود: این اطلاعات در پرونده قضایی تشکیل شده درج و با هماهنگی مسئولان قضایی شهرستان مسیر تردد این قاچاقچی متواری شناسایی و سرانجام پس از 24 ماه فرار هنگام حضور در یکی از داروخانه‌های سطح شهر بروجرد غافلگیر و دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ طی سال جاری توسط ماموران این فرماندهی با قاطعیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.