عبدالله نظری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود پیگیری های متعدد و اخطارهای داده شده به ارگان ها از زمان اجباری شدن استاندارد تجهیزات تفریحی، شهرداران استان اقدام به دریافت تائیدیه استاندارد وسایل تفریحی نکرده است.
وی بیان کرد: البته زمین های بازی که توسط بخش خصوصی مدیریت می شود پیشرفت های خوبی در زمینه استانداردسازی تجهیزات انجام داده و تعداد قابل توجهی از این زمین ها موفق به اخذ گواهی استاندارد شده است.
نظری افزود: بازرسی های این اداره کل بصورت دوره ای از زمان ساخت پارک و شهربازی، نصب تجهیزات و پیش از بهره برداری وسایل بازی صورت می گیرد.
نظری بیان کرد: در این زمینه سال گذشته حدود 500 مورد از تجهیزات پارک های سطح استان بازرسی و تعدادی از این تجهیزات پلمب و یا از چرخه ارائه خدمات خارج شده است.
وی همچنین اظهار کرد: نتایج این بازرسی ها و اقدامات صورت گرفته به ارگان های ذیربط نظیر شهرداری ها و معاونت عمرانی استانداری برای پیگیری و اقدامات لازم اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، بازرسی از تجهیزات و زمین های بازی در سه مرحله حین احداث پارک، نصب تجهیزات و پیش از بهره برداری برای ایمن سازی شهربازی به منظور انطباق اسناد و مدارک فنی و نقشه های ساخت صورت می گیرد.
همچنین متولیان اصلی استانداردسازی فضاها و تجهیزات بازی، شهرداری و مالکان خصوصی شهربازی ها هستند.
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.