به گزارش ایرنا، کمال اکبریان روز سه شنبه در نخستین مجمع سلامت این شهرستان افزود: آب و هوای مطبوع، طبیعت بکر و نیروی انسانی توانمند در حوزه بهداشت و سلامت از مهمترین شاخصه هایی است که می تواند این شهرستان را به قطب گردشگری سلامت تبدیل کند.
وی با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه سلامت در سالهای اخیر مطلوب بوده است، گفت: این موضوع باعث نمی شود تا اهمیت سازمانهای مردم نهاد را در بحث سلامت نادیده بگیریم، ضمن آنکه رویکرد دولت نسبت به این حوزه مشارکت دهی خیرین و مردم است.
اکبریان، دستیابی به سیمای سلامت شهرستان سامان را از مهمترین اهداف تشکیل مجمع خیرین سلامت دانست و تصریح کرد: در این مجمع راهکارها و نوع همکاری که مردم و خیران می توانند ارائه دهند بررسی می شود.
فرماندار سامان جانمایی مکان هایی برای ساخت فضاهای جدید بهداشتی، پیشگیری و بهبود سلامت مردم را از دیگر اهداف تشکیل این مجمع برشمرد.
اکبریان، بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین سلامت را محور فعالیت این مجمع عنوان کرد و گفت: با وجود متخصصان توانمند، خیرین نیکوکار و همگرایی در شهرستان، اما تاکنون مجمع خیرین سلامت شهرستان شکل نگرفته که این امر اینک محقق شده است.
به گزارش ایرنا، شهر سامان یکی از مهم ترین نقاط پرجاذبه ایران زمین دارای ویژگی ها و قابلیت های با ارزش بی نظیر و گاهی منحصر به فرد و توام با جذابیت های تاریخی و فرهنگی است.
آب و هوای مناسب و معتدل، وجود بخشی از رودخانه زاینده رود و پل زمانخان، وجود آسیاب های آبی در اطراف زاینده رود، باغات فراوان بادام و هلو و همچنین تفرجگاه های حاشیه زاینده رود با دهکده های توریستی اطراف، سامان را نگین زیبایی های چهارمحال و بختیاری کرده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.