به گزارش ایرنا، آیین ارسال تجهیزات ورزشی یکصد خانه روستایی چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه از مجموعه ورزشی تختی شهرکرد با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد.
رئیس هیات ورزش روستایی و عشایری جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان و این فدراسیون توسعه ورزش در روستاها و مناطق عشایری در تمامی نقاط کشور است.
غلامرضا جعفری در آیین ارسال تجهیزات ورزشی به روستاههای چهارمحال و بختیاری افزود:در راستای توجه به منویات و فرامین مقام معظم رهبری، تجهیز خانه های ورزش روستایی به وسلیه کالاهای داخلی انجام می شود.
به گفته وی، برای هر خانه روستایی 30میلیون ریال تجهیزات از محل کمک های فدراسیون و استانها ارسال می شود و برای خانه های روستایی چهارمحال و بختیاری 3 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز خانه های ورزش روستایی تحول ورزشی را در روستاهای استان رقم می زند.
حمید کریمی افزود: بخشی از جامعه روستایی دچار فقر حرکتی است که با توسعه و تجهیز خانه های روستایی، ورزش در این مناطق گسترش می یابد.
به گفته وی، نیمی از اعتبارات تجهیز خانه های روستایی را اداره کل ورزش و جوانان استان و بخشی دیگر از محل حمایت های دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها انجام می شود.
وی گفت: اکنون بیش از 800 روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که امید است تا پایان برنامه ششم توسعه خانه ورزش در این روستاها دایر و فعال شود.
به گفته وی، تا پایان سال 97 در صورت تامین اعتبار یکصد خانه ورزش دیگر در این استان تجهیز و توسعه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 800 روستا در چهارمحال و بختیاری در 9 شهرستان با بیش از 450هزار نفر وجود دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.