به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  استان ، در این جلسه علی شهریارپور، تنها کاندید انتخابات ریاست هیات پهلوانی و زورخانه ای با کسب 15 رای اعضای مجمع، به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیأت برگزیده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه ورزش پهلوانی و زورخانه ای دارای ساختار سنتی و ریشه در مذهب اسلام دارد افزود: باید از ظرفیت های این رشته به طور کامل بهره گرفت.
حمید کریمی با اشاره به اینکه کمبودهای کمی و کیفی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مشهود است ادامه داد: هم اکنون 14 سالن زورخانه و 253 ورزشکار سازماندهی شده در این رشته در چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.
کریمی تأکید کرد: استعدادیابی، مدیریت منابع انسانی با تنوع و تکثر اندیشه ها، مدیریت منابع مالی، بهره گیری از ظرفیت های خیرین و تعامل رسانه ای مطلوب در اولویت های کاری رئیس جدید هیات پهلوانی و زورخانه ای قرار گیرد.
علی شهریارپور تنها کاندید پست ریاست هیأت زورخانه ای و پهلوانی استان نیز در این مجمع گفت: ارتباط و تعامل نزدیک با فدراسیون، ایجاد فضای فیزیکی این رشته ورزشی در مکان های عمومی، پیگیری و گسترش پایگاه ها در شهرستان، برگزاری دوره های آموزشی و شناسایی ظرفیت های رشته پهلوانی و زورخانه ای را از مهمترین اهداف خود برای این پست عنوان کرد.
شهریارپور افزود: تعامل با هیأت های مرتبط با این رشته از جمله کشتی، ژیمیناستیک، اخذ مدرک و رتبه بندی مرشدان و پهلوانان استان و رفع مشکلات هیات های شهرستانها از دیگر برنامه ها و اهداف این هیات است.
وی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای دارای قابلیت های بین المللی فراوانی است گفت: 15 کشور دنیا در مسابقات جهانی این رشته شرکت می کنند و از آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات در سطح منطقه، کشور و حتی بین المللی خبر داد.
در ادامه مجمع و با حضور رئیس فدراسیون رای گیری انجام و علی شهریارپور که معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را بر عهده دارد با 15 رای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیات در استان منصوب شد.
پیش از این اماقلی بلالی به مدت 11 ماه سرپرستی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 917083
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.