به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست با مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: برای اتصال چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان - قم - تهران تنها به 50 کیلومتر ارتقای جاده نیاز است.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید اقدامات مؤثر و شاخصی در چهارمحال و بختیاری انجام داده است.
عباسی تصریح کرد: البته هنوز برای توسعه راه های ارتباطی، راه آهن و بهبود وضعیت حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری اقدامات بیشتری باید صورت گیرد.
وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای سرمایه گذاری در احداث راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز آمادگی خود را اعلام کرده است.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهرکرد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
اردشیر نوریان اظهار کرد: هم اینک تنها دو پرواز در هفته از فرودگاه بین الملی شهرکرد انجام می شود.
وی افزود: برقراری پرواز تهران - شهرکرد - کویت و بالعکس از مهمترین خواسته های مردم چهارمحال و بختیاری است.
نوریان تاکید کرد: با توجه به فعالیت نیروی کار فراوانی از چهارمحال و بختیاری در کشور کویت هم اینک پرواز این افراد از طریق فرودگاه های اصفهان و شیراز صورت می گیرد.
وی یادآور شد: ارتقای جاده ها و حذف نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری جزو مهمترین مطالبات به حق مردم این استان محسوب می شود.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: توسعه راه های ریلی و جایگزینی آن با برخی جاده ها در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
مهرداد تقی زاده تصریح کرد: وضعیت ایمنی و حمل و نقل جاده ای استان های مختلف کشور در نشستی با حضور اعضای کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده ای هر استان بررسی می شود.
وی افزود: درخصوص توسعه محورهای ارتباطی، ارتقای جاده ها، احداث راه آهن و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، احداث راه آهن ملی اصفهان - شهرکرد - اهواز، اتصال چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان - قم - تهران، حذف نقاط حادثه خیز و بهبود وضعیت حمل و نقل بار و مسافر جزو مهمترین خواسته های مردم این استان است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.