به گزارش ایرنا در نامه محمد ابراهیم طاهریان خطاب به اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: عنایت، پیگیری و مدیریت جنابعالی و تلاش مجدانه و سرعت عمل همکارانتان در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه معاون محترم و عوامل امدادی نظامی و انتظامی حاضر در صحنه همچنین سرعت و دقت نظر صورت گرفته از جانب مسئولان قضایی استان در رسیدگی دقیق به موضوع که منجر به کشف، انتقال و تشخیص هویت پیکر جانباختگان حادثه ناگوار سقوط هواپیمای ترکیه ای در بهترین و سریع ترین شکل ممکن شد، قابل قدردانی است.
در ادامه این نامه تصریح شده است: بی شک از زحمات و مساعی صادقانه در خاطر 2 ملت مسلمان ایران و ترکیه ثبت شده و موجب اعتلای روابط برادرانه و مودت 2 کشور خواهد شد.
در پایان نامه سفیر ایران در ترکیه به استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه شده است: از درگاه خداوند متعال توفیق و عزت مستدام جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، هواپیمای جت شخصی مینا باشاران تبعه ترکیه ای به همراه 10 سرنشین این هواپیما که از شارجه عازم استانبول بود، عصر یکشنبه 20هفته جاری در منطقه حفاظت شده جنگلی هلن چهارمحال و بختیاری سقوط کرد.
11 سرنشین این هواپیمای شخصی، جان خود را در این حادثه از دست دادند و اجساد جانباختگان روز دوشنبه برای انجام تشریفات قانونی به پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری تحویل و از آنان آزمایش های اولیه «دی ان ای» گرفته شد.
اجساد قربانیان این حادثه بامداد امروز چهارشنبه تحویل نماینده سفارت کشور ترکیه شد.
منطقه هلن در 130کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری است.
امدادگران پس از 15 ساعت امدادرسانی موفق به انتقال اجساد به پایین کوه شدند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.