به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه در جلسه خدمات سفرهای نوروزی با علی اصغر مونسان حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تاکید کرد: توسعه صنعت گردشگری در تبادل فرهنگی و افزایش توان اقتصادی نقش بسزایی دارد.
وی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی چهارمحال و بختیاری تمامی شرایط لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان را فراهم کرده است.
عباسی تصریح کرد: توجه به موقعیت گردشگری، اجرای طرح جامع گردشگری، لزوم توجه به بسترها و توجه به مزیت های نسبی و موقعیت بکر استانی از مهمترین برنامه های اجرایی در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری دارای مناطق بسیار بکر و دست نخورده ای است که می توان با توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه اشتغال، کاهش بیکاری و را فراهم کرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به لحاظ برخورداری از شرایط جغرافیایی، آب و هوایی و قرارگیری در مسیر ارتباطی استان های فلات مرکزی کشور و بنادر جنوب غرب و جنوب ایران یکی از بهترین گزینه های مسافران نوروزی است.
در نوروز سال 96 بیش از یک میلیون نفر به این استان سفر کردند که تعدادی از مسافران در چهارمحال و بختیاری یک یا چند شب را اقامت کردند.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 250 جاذبه گردشگری در حوزه های مختلف است.
7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.