به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد افزود: برخی به جای پرداختن به مسائل اساسی، صحبت هایی ایراد می کنند تا حواس مردم را از مسایل اصلی جامعه دور کنند.
وی بیان کرد: کسی مخالف نقد نیست، اما برخی ها به دنبال به جان هم افتادن دیگران در جامعه هستند.
امام جمعه شهرکرد در ادامه افزود: آنهایی که سر سفره انقلاب نشسته اند، در تلاش برای تهی شدن ارزشهای اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: امروزه دنیای غرب زن را ابزاری برای تخریب بشریت قرار داده و به عنوان عاملی برای نابودی انسانیت قرار داده است و با ترویج موسیقی حرام و اختلاط مرد و زن، قداست این موجود آسمانی را به حراج گذاشته است.
وی با بیان اینکه این اقدامات از سوی دشمن دور از انتظار نیست، تصریح کرد: اما بروز این بی اخلاقی ها در جامعه ایرانی، اقدامی غیر قابل پذیرش است.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آنهایی که شاهد این هستند که به برکت اسلام چه تحولاتی در منطقه رخ داده و استکبار روز به روز در حال ذلیل تر شدن است، چرا به جان اسلام افتاده اند.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با دعوت مردم به شرکت در جشن نیکوکاری گفت: برکات خدا در سایه احسان مسلمین نسبت به یکدیگر نازل می شود از این رو شایسته است با توجه به فرارسیدن ایام نوروز کمک به اقشار آسیب پذیر را در برنامه خود قرار دهند.
حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز شهید با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه اسلامی را پویاتر خواهد کرد، افزود: از مسئولان انتظار می رود معنای شهید و شهادت را بیش از این در جامعه تبیین کنند.
حجت الاسلام نکونام همچنین ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از نمازگزاران زن خواست پیرو و ادامه دهنده راه آن بانوی بزرگوار باشند.
6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.